9/3/09

Selamat Pagi

salam...salam pagi jumaat yang mulia. penghulu segala hari..on the way ke kluster tadi ternampak ada sorang pakcik ni g gerai cina makan nasi lemak..erm what's going on wif Muslim...dah la hari Jumaat yang mulia..perasaan malu sudah dicabut dari diri manusia..
Tu kisah pagi Jumaat...hari-hari lain tak tahu la macam mana..kedai makan kat depan Muhibbah tu tak tahu la buka ke tak tahun ni. hari tak puasa tak nak buka...hari puasa pukul 11 dah buka..dah la yang buka tu makcik2 lakk tu..erm kesian betul..

geram pun ada bila tengak...tepon pejabat agama katanya ni bukan tanggungjawab dia ni tanggungjawab MPK..tepon MPK kata nak g tengak kedai tu..sampai dah nak habis puasa still buka...moga Allah memberi hidayah pada makcik2 sekelain untuk menemui jalan yang benar..

Dunia dah nak kiamat...tunggu saja bala dari Allah..H1N1 adalah salah satu darinya..kalau manusia tak sedar lagi..erm tak tahu la nak kata..ya Allah pilihlah aku untuk berada di Jalan ini hingga ke titisan terakhir...juga untuk sahabat2 yang lain...

wallahua'lam...sambung buat kerja..yang tak setle2..dah asyik ngadap benda ni ja...(~.^)

No comments: