7/29/09

Design of an Automated Detection and Counting System for Malaria Parasites

Nyamuk....kecik ja dia. Tapi macam2 penyakit dia bawak...chikukunya...malaria...denggi...yang terbaru H1N1 tapi ni pembawaan babi burung dan manusia...kerdilnya manusia. Allah hantar penyakit ja dah kalut satu dunia..erm tu la Dia Maha Agung...tapi x nak percaya. Macam dah hebat sangat..padahal sebutir pasir pun manusia x dapat buat..itulah manusia.

Salam...nak tahu apa ni? huhuh aku pun tak tahu..baru nak start. ni la tajuk reseach aku..ni malaria parasites. bukan aku kena kaji benda ni..tapi aku kena buat system yang menyenangkan para microbiologist witout use d microscop. huh apa2 aja la..benda baru belajar saja..

balik2 mesti tentang medic juga..benda yang aku tak minat tu la yang dapat..kesimpulannya tak semestinya apa yang aku suka tu terbaik buat aku..Allah tahu mana yang baik dan mana yang tidak..

moga2 aku dapat Msc dalam setahun..huh boleh ke. Boleh kalau nak..insyaAllah sumanya dengan bantuan Dia..Allah hantar nyamuk ja habis kacau satu dunia. Macam2 penyakit pembawaan nyamuk..


2 comments:

malaysia baru said...

orang yg berilmu tahu betapa kerdilnya insan berbanding Kekuasaan Allah.

Selamat berjaya....

mira_safiah said...

shukran